Skip to main content

REKLAMACIJA I GARANCIJA

GARANCIJA

Ukoliko se pridržavate uputstva za održavanje vez će trajati večno. Na stranici svakog proizvoda istaknuto je uputstvo za održavanje.

USLOVI ZA UVAŽAVANJE REKLAMACIJE

  • Ukoliko ste dobili vez koji se razlikuje od dogovorenog (bilo da je u pitanju vez ultazvuka ili motiva)
  • Ukoliko je došlo do oštećenja robe prilikom transporta
  • Ukoliko ste u porudžbini naveli posvetu a niste je dobili
  • Ukoliko vam je proizvod isporučen nakon obećanog roka (3 do 10 radnih dana za Srbiju, 14 dana za inostranstvo)

Rok za reklamacije je 3 dana nakon prijema paketa. Reklamacije možete poslati na mail info@vezionarka.rs. Nakon uvažavanja reklamacije kupac može dobiti povrat novca ili novi proizvod koji se šalje o trošku prodavca.

KADA REKLAMACIJA NIJE VALIDNA?

Kod svakog proizvoda postoji napomena da mogu postojati minorna odstupanja u odnosu na sliku motiva i konačan rad. Poručivanjem proizvoda ste saglasni sa tim odstupanjima i iz tog razloga reklamacija nije validna.
Na stranici svakog proizvoda je istaknuto uputstvo za održavanje. Ukoliko ste nepravilnim rukovanjem oštetili rad (brisali mokrom krpom, usisavali i sl.) reklamacija nije validna.
Reklamacija na odstupanje boja konca ne prihvatamo iz razloga što uvek postoje odstupanja u bojama kada se upoređuje boja na ekranu i boja uživo.

POVRAĆAJ SREDSTAVA

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, BRANISLAVA JANKOV PR VEZIONARKA je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.